בת ים • אורי בוסקילה חובר ל'בית היהודי'

    גואל ועקנין No Comments on בת ים • אורי בוסקילה חובר ל'בית היהודי'
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דרמה בעיר: אורי בוסקילה שהיה בקדנציה האחרונה חבר ברשימה המאוחדת של ש"ס והמפד"ל בעיר, התחבר למפלגת הבית היהודי בראשות הרב איתי קרמר.

    יצוין כי בוסקילה פנה לא אחת לראשי תנועת ש"ס המקומית כדי שתתמוך בו לראשות העיר אם וכאשר ייבצר מראש העיר הנוכחי שלומי לחיאני להתמודד בעקבות כתב אישום שעומד כנגדו, אך בש"ס נמנעו בשלב זה להביע תמיכה במועמד כלשהו ועם זאת כיום נראה כי לא תיתכן תמיכה לראשות העיר באדם שחבר למפלגה שבראשה עומד איש המזוהה עם ארגון 'צהר'.

    בוסקילה שהוא מעסקני העיר המוכרים בעיר, היה אמור להמשיך עם מפלגתו דרכי נועם במסגרת סיעת ש"ס גם בבחירות הקרובות. כעת לאחר פרישתו אמרו גורמים בש"ס העירונית כי כעת ייבחן הכוח האמיתי של התנועה בעיר.

    כפי שכבר כתבנו עם תחילתה של מערכת הבחירות המוניציפאליות זיהה יו"ר ש"ס אריה דרעי את הפוטנציאל האלקטוראלי הקיים בעיר בת ים ועשה הכל כדי ליצור איחוד בין  בנימין אלחרר ורפאל ברנז שיעבדו תחת מפלגה אחת ושמה ש"ס כדי למנוע פיצול אפשרי בבנק הקולות הקיים בעיר. לשם כך אף לקח דרעי את השנים לקבל את ברכתו של מרן הגר"ע יוסף.

    בקדנציה הקודמת התמודדו הגוש הדתי יחד תחת רשימה דתית מאוחדת  'בס'. ברשימה חברו להם יחד הבית היהודי, ש"ס ודרכי נעם של בוסקילה, רשימה שזכתה בארבעה מנדטים. רפאל ברנז התמודד בנפרד וגרף 2 מנדטים.

    בני אלחרר אומר כי סיעת ש"ס קראה לבוסקלה להצטרף ולשלב יחד כוחות. "על פי דעת רבותינו אנו לא יכולים להתחבר עם הבית היהודי. לצערי אורי בחר להצטרף אליהם ולא אלינו".

    תגובת אורי בוסקילה: "לא ערקתי לשום מפלגה אחרת ואינני מזוהה עם הבית היהודי. נשארתי ברשימה המאוחדת כפי שהייתי כל הזמן ואיתי ברשימה נמצא גם הרב אסקפה שהיה בש"ס. רוב מוחץ של רבני העיר כולל אלו המזוהים עם ש"ס מעוניינים ברשימה דתית מאוחדת שיכולה להיות הגדולה ביותר במועצת העיר".

    האזינו לגואל ועקנין ובנימין אלחרר בתכנית מה חדש עם בצלאל קאהן



    0 תגובות